ONSDAG - min lediga dag :D

Tjooohej på er :)
Idag ska jag sitta med projektarbetet hela dagen, till 3 iaf,
för då sticker jag till en kompis :D TJOOHOO :D

Efter jag vart hos henne, ska jag troligen prova balklänning, den är grön :)
Men den får ni se sen när jag ska gå balen, inte tjuvkika innan ;)

Tänkte även idag att jag ska lägga ut en outfit bild, få se om min kamera
vill ge med sig till mig :)

Tänkte på en annan grej också, är det istiden nu eller? :O SNÖN bara vräker ju ner ju!
Man fryser ihjäl när man går ut, och så fort man går in så får jag vansinnigt ont i lederna,
har ju vart hemma i 2 dagar för detta :O




Jag vill ha sol & varme nu!! GE MIG!
Jag var ju i Kanarieöarna - Arguineguin på höstlovet :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Hejsan, med mig är det bara bra. :) Hur är det själv?

2010-02-03 @ 12:07:49
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0