ONSDAG - min lediga dag :D

Hej.
Jag ber så mkt om ursäkt för min uppdatering :/
I helgen så var jag med världens bäste <3
Så ville spendera all min tid på honom :)
O imån ta jag bilen och sticker till Kalmar och stanna hos
honom till måndag hade jag tänkt mig :D
Kmr för det första köra vilse, men det löser nog sig.




Han är världens finaste <3


Nu är det såhär att jag och min käre evve har gjort ett träningsschema, så
nu har jag tränat tre dagar i rad, eller ikväll blir den tredje :)
I måndags gymmade vi i en timma, det gick faktiskt bra :D och skitkul var det,
man pratade ju samtidigt :D går mkt lättare då.
Igår tränade jag pingis för skojs skull, i slutet gick det bra och idag har jag
världens träningsvärk, men det tränas ju bort ikväll :)
Vi funderar även på att passa på att ta ett dopp i den härliga bubbelpoolen :D hiih.

Idag är jag ledig och jag har gjort klart projektarbetet, känner mig extremt stolt över denna
presentation :D men det är nog inte värt mer än ett g ^^.

Snart så kmr Martin och hämtar upp mig, vi ska till Gislaved och köpa hans balkostym ^^-

Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0