ojojojoj

Hej alla kära.

Jag har visst inte vart här inne på några månader.
VEt inte varför det har blivit så faktiskt.
Anledningen till att jag skriver nu är att jag
ska till Spanien i en månad och jag tänkte
skriva om det här i min blogg, så det blir som
en reseblogg.

Jag ska till Spanien pga reumatismen, alldeles gratis
där man tränar varje dag, allt för att må bra.

Jag åker 3 september - 3 oktober :D.
Härligt ska det bli nu när höstvädret börja komma sakta fram.

Kan ju tillägga att det  har hänt mycket i mitt liv sen sist.

Jag har tatt studenten,
Jag har blivit singel,
Jag har skaffat mycket mer vänner,
Har jobbat hela sommaren och haft
en underbar sommar :D.


LOVE YOU ALL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0