gårdagen , vmo dagarna

Hallo..

Igår var det en väldigt mysig dag, men man kan ju säga att vädret
var väldigt varierande, ena sekunden regnade det som attan och andra
sekunden var det strålande solsken ^^. Knäppt värre, eller vad säger ni? :)
Nåväl, på mammas o pappas lunchrast igår, så åkte vi till farmor och farfar och
åt middag, det var gott :).
Jag stannade faktiskt, körde runt på dom. farmor skulle handla i Anderstorp
och farfar i Gislaved.
Efter jag fikade hos dom, var det dax för massage :D
Guuud så härligt, finns verkligen ingenting bättre en massage ^^.
Man känner sig helt som en ny människa. :).

Seen åkte jag hem igen. Men när jag väl satt där hemma, så var
jag sugen på skärgårdsdoktorn, popcorn och en rejäl godispåse, så jag
åkte och köpte detta :D.
Men när jag kom hem, så fick jag ett erbjudande attb följa med till donken,
så det var bara att sätta sig i bilen igen :D
Det var en mysig kvällsrunda med Tiina, Madde, Malin & Jessika :D



Onsdag, vilket betyder lillördag ^^.
Idag tog världens bästa Johanna, körkort :D
Jag drog med min Sandra till ögonmottagningen idag, där
mina ögon undersöktes, mina ögon är mer än ett mysterium.
Orka inte gå in på detajler nu ^^.
Efter det mötte vi upp Johanna på donken, var en aning hungrig,
eftersom jag glömmer att äta nuförtiden xD.
nåväl. Efter donken mötte vi upp våran kära carro, så gick vi på stan lite.
Lite och lite, va rätt mycket ^^. Min ekonomi ser inte bra ut, men ändå
köper jag en massa inpulsköp :S.
Köpte ett par jeans, en ring, lite hudprodukter och en skiva ^^.
Jeansen var extremt sköna och billiga :D
ringen var det sötaste jag sett ^^.
Och jag behövde en ny skiva i bilen, så det fick bli en iaf :P.
Sen lämnade jag  av carro på ett årsmöte, så åkte jag och sandra
till chriss, där vi åt glass och pratade lite :D
sen åkte vi på modevining :D.


Seee yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0