fredag, lördag, söndag, måndag

Tja!

Har inte haft tid att blogga riktigt känner jag.
Så får ta allt på en o samma gång idag.
Fredagen blev väldigt lyckad tkr jag.
Jag och Sandra drack alldeles lagom för första
gången denna sommar typ. Träffade jättetrevligt folk.
Sandra har endel bilder, så hon får skicka dom till mig sen.
Så jag kan bjuda på ett par här.



En bild på mig och Sandra dagen efter studenten :).
Sällan hon ställer upp på kort, men här är ett iaf.








Nu kommer vi till lördagen. Såg denna filmen där uppe på bio,
DEN SÖÖÖÖÖG! Kolla inte på den, den har förstört hela twilightserien
för mig nu :O piss! För jag älskar Twilight :).
What ever. Åkte upp till Jönköping med Sandra och Emelie. Mötte
upp dom andra där, carro, chriss, carro punk, ioanna, angie?.
Gick runt på a6, där jag slösade massvis med pengar :O usch!
blev en hel del smink, så jag klara mig i en månad sen.
Efter det pallade jag inte chappen, eftersom jag skulle upp och jobba
vid 7 dagen efter. Men det var en riktigt mysig dag :D.

SÖNDAG!

Jobbade frånb 7 - 16. Var en jobbig dag, men det gick.
Fick åka till citygross för att köpa trosor (A).
Efter jag hade jobbat hämtade jag min käre vän,
Evelina Johansson. Vi åkte och köpte pizza, sen åkte vi hem
till mig och kolla på skärgårdsdoktorn, säsong 1, 6h lång :)
Älskar den serien :D.





Måndag!

Min underbara vän, Johanna fyllde 18år igår, så vårt gamla gäng samlade
ihop oss och åkte till henne idag för att fira henne.

Johanna Svensson

GRATTIS!

Va jättekul att träffa Linda, inte sett henne alls mycket senaste
året. Inte bra att folk växer och flytta ifrån mig :O.

Vet inte vad jag ska göra idag, titta på film kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0