2 veckor kvar

Det är endast två veckor kvar tills jag drar till Spanien,
i en hel månad. Inte klokt. Har vart borta ifrån mina föräldrar
i 3veckor innan, ska väl inte vara några större problem :).
Det jag kommer sakna allra mest här hemma, det är mina vänner.
Jag har fått så många nya vänner denna sommaren, ni har gjort
min sommar till en dans på roser :). Även dom "gamla" har vart
helt underbara. Vilket sommar vi har haft. Mycket sol, mycket värme,
mycket fest och massa skoj :).

Eftersom jag är en sån person som bryr mig om andra, så tänkte jag
nu tar mig lite tid att skriva ett par ord om er alla. Det är ni värda <3.

Sandra Wiik - Utan dig, är jag ingenting. Det är inte samma sak
att festa utan dig, du måste vara med :). Du gör mig så glad :D.
Du kommer alltid med roliga förslag <3. You are the one :D.

Evelina Johansson - Du är en vän som ställer upp i alla väder.
Dig kan man verkligen lita på. Man har alltid roligt med dig.
Du sprider sån glädje i tillvaron :).
Vi kommer alltid att vara vänner, du o jag :D.

Rebecka Rosenberg - Du är alltid min vän, kommer alltid att vara.
Du får mig att alltid att le och även du själv har alltid ett leende
på läpparna.

Johanna Svensson - Festpingla number one :D. Johanna ställer
alltid upp om det blåser lite på festerna ;). En vän man kan lita
på till 1000%.

Madelen Andersson - Vi har känt varandra sen vi var 3-4-5år?
Efter typ 11års uppehåll har vi blivit väldigt bra vänner, eller vad
säger du? En tjej man alltid kan ha roligt med, en tjej man alltid kan
skoja med. En tjej man kan prata allvar med :). " en vän nära hjärtat ".

Sofia Önnestam - En nyfunnen vän som skrattar så fort jag öppnar munnen.
En extremt rolig tjej som alltid har ett leende på läpparna :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0