när livet inte alltid är som man tänkt sig..

Jag är sååå himla ledsen idag pga en grej, går inte riktigt att skriva
de här, men ska försöka.

Det går aldrig att bevisa för någon att man är bra, när man är reumatiker,
dom har såna fördomar att man bli nästan nervärderar varje gång, när
man behöver stöttning liksom.

år 2009, är mitt oturs år, inget blir bra, ingen tkr man är värdig att bli
nåt eller få ett yrke. Jag vet serisöt bäst själv! ibland vill man inte att nån
annan ska bry sig överhuvudtaget, man kan bara bli så förbannad på sånt.

Jag har ingen förtroende för nån lärare, för dom tkr inte att jag passa
till undersköterska överhuvudtaget och det tkr tydligen ingen annan heller..
MEN, vem har sagt att jag ska stanna kvar som underskötersk? INTE JAG.
Jag vill bli Socionom, kurator, nåt i den stilen.
Så man slipper allt tjafs, där man inte klarar av osv.

Idag är jag verkligen less på allt, alla säger emot mig idag, jag vet liksom vad som
är rätt o fel.
Folk kan verkligen förstöra för ens framtid.

Jag vet seriöst inte vad jag ska till mig till just nu, jag kan liksom inte
bara skita i praktiken, tänker inte gå dit imån.
Ni tkr säkert att jag är feg, men jag orkar fan inte ta emot all kritik hela tiden!
Får faktiskt va stop på de nån gång, blir så ledsen, sur, arg, irriterad.
Jag vill inte de, jag vill vara glad!

Har bara haft en massa motgångar detta året, inte haft en enda medgång.

Vad ska jag göra?


Kommentarer
Postat av: Micaela

Låter verkligen jättejobbigt det du går igenom! Själv har jag inte som dig men jag har haft många motgångar. Har "anfall" då jag svimmar ock är medvetslös ca 10-60 minuter.. så jag vet hur det är att kämpa.



Men jag lovar dig, man lär sig leva med det. Det måste få ta sin tid och man måste lära sig acceptera vad man måste leva med innan man kan gå vidare. Med stöd av dina nära & kära och med din vilja så ska du se att du snart kommer må bättre och orka mer.

Kramar till dig!

2009-10-09 @ 10:54:07
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Beatricee

det är inte lätt :/ har vart me om samma som dig :/ <3

2009-10-09 @ 11:36:19
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: Beatricee

ja du, jag vet inte, men har vart med om jävligt mkt :/

2009-10-09 @ 11:58:34
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: Sandra h

Svar; Hehe okej men kladdkaka är gott ;)

Hoppas du får en trevlig helg :D

2009-10-09 @ 12:10:21
URL: http://skinkpaj.blogg.se/
Postat av: babby

Hej! allt är bra med mig! Hoppas det löser sig för dig! Blir ledsen å dina vägnar när jag läser dina senaste inlägg... =( Kram!

2009-10-09 @ 13:20:30
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Majda

Kämpa på, förstår att de måste vara jättetufft men kämpa på.Visa alla jäklar att man kan lyckas trots att ingen tror på dig, de värsta du kan göra är att ge efter, för då får dom rätt. Du verkar vara en jättetrevlig tjej som har en otrolig kämparvilja, så därför tycker jag att du ska kämpa som aldrig innan :) Lycka till med allt. Kramar

2009-10-10 @ 12:45:08
URL: http://majdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0