trevliga sommarminnen

Tjaa gott folk.

Vad gör alla idag?

Idag har jag inte gjort ett skit, vilket känns skönt,
men problemet är då. Varför är jag så gudas trött?
När jag jobbar och håller igång, är jag så pigg och kan
absolut inte sova nåt, och jag är pigg iaf ^^. Sjukt
eller coolt?
När jag inte gör nåt, blir jag astrött :P.
Nåväl.
Ikväll blir det FEEEST i stora ös :D.
Vet inte vart förfesten är bara, men det ordnar sig nog alltid.
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på sommarens händelser :D.




Detta är fin fina Tina och jag :). Jag hittade henne på en fest
förra helgen och nu är vi friends ^^.




Jag tänkte att det var jobbigt och vänta på nästa cider, så varför
inte ta båda på en gång? Funka alltid :D




Evve är fett underbar :D på alla sett o vis <3
Man har alltid lika kul med denna lilla varelse :D.




Här var det nyktert ^^.





Sandra fining wiik har vi här :D. Festpolare forever :).
Om man vore häften så bra som du, så skulle jag bli
lycklig <3




Bjuder på en midsommarbild som slutade helt perfekt :).
Sofia är hon till vänster ^^. Jättesnäll o superfin <3




Midsommargänget utan Sandra! Underbart kul hade vi <3




Klart att man hann med en trip till Liseberg :). I år fick det bli
med dessa tjejer, Ellen & Carro <3





Ännu en festpingla :D. Maria har vart sommarens partyprinsessa :D.
Ingen av oss kommer glömma sommaren på chaparral ;) <3




Evelina "evvy" Johansson <3 Vad jag kommer sakna dig.
Hon flyttar till Lidköping för att plugga.





Sara! En trogen klasskompis :). Festerna med Sara går inte att
undgå :D. Sara är underbar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0