10 dagar kvar..

Så sant som rubriken säger, endast 10 dagar kvar till SPanien :).
Längtar, förväntansfull ^^.
Tänk om man mår jättedåligt där nere? Så har man ingen mer än
en kudde och krama. Det löser sig nog :D.
Kommer bli toppen, det känner jag på mig.
Kommer bli varmt, skönt, svettigt, jobbigt, underbart,
en upplevelse för livet :) Me like :D.

Känns som det är rätt mycket att göra innan jag ska dit.
Jag ska:

* Byta rum, köpa fina grejer till det.
* rensa ut alla mina kläder och städa rejält!
* Köpa massa träningskläder och dylikt till Spanien.
* Festa loss i helgen
* Umgås med vänner så mycket som det går.
* Kanske jobba
* Ett läkarbesök
* Vmo-dagarna :)

Detta ska hinnas med :).

Och nu till en annan fundering jag har haft ett tag..
Jag vill plugga vidare, fast först om 5år.
Om 5år tror jag att jag har rest till de ställerna jag vill,¨
ha tillräckligt med pengar för att plugga vidare till.
Detta yrke som jag vill plugga vidare till är:
Beteendevetare :D
Jag har alltid vart intresserad av folks beteende, så
detta kanske är nåt för mig?
Måste iaf plugga upp mina betyg, som ligger i botten just nu :O
Men som sagt, det ordnar sig alltid :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0