Kalmar

Goddag!

Just nu befinner jag mig i Kalmar, sveriges huvudstad ;) haha .
SKÄMT.

Som ni ser , så har jag bytt design o allt :) fint?
Fåt nog tacka den snälla tjejen, Lovisa som har gjort den till mig :D

Jag anlände i Kalmar igår, jag körde helt själv :O
känner mig värsta duktig :D haha.

Idag har min älskling och hans klasskompis Mikael undersökt mina ögon,
som är ett medicinskt mysterium.
Det var kul :) Bara nåt är om kroppen, så är jag intresserad :)
Efter det tog vi en shoppingtur på ett nyss shoppingcenter :D
Jag inhandlade 2 linnen och en film.
Och ännu en gång, gjorde han en god mat :)

Ha de gött

Kommentarer
Postat av: V I L J A

Svar: Hallå! :)



Du är en av dom som lämnat en kommentar till mig, vilket gör mig överlycklig. Men jag har nu bestämt mig för att starta en ny blogg, en blogg med mitt eget namn.



Jag hoppas att du vill fortsätta läsa, kommentera och följa mig. Nu finns jag här: http://reghinas.blogg.se/



Stor Kram :}

2010-02-13 @ 13:23:46
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0