god morgon

Idag är det tydligen torsdag, är hemma idag igen :/
Men vad gör man? Bara att gilla läget :D
Jag är i ett stort behov av en design nu, bilderna jag lägger
in blir helt fula.
I don´t like it.

Jag har ett efterhängset prov imån, som jag måste åka o göra,
men jag har ingen plugglust för 5öre.
Vad gör man åt det?
Jo, man pluggar ändå :) haha.

Jag vill inte gå i skolan mer, vill ta studenten nu, så jag kan börja leva
ett liv nån gång. RESA står högst upp på listan, men måste dock jobba hela
sommarn först.
Jag är såå ressugen, vill åka till hela världen och upptäcka hela världen.
När man har gjort de, då har man levt livet, enligt mig då.
Det kan väl inte vara ett liv och bara plugga och jobba? NEJ NEJ,
helt fel! DÅ har man inte levt livet.
Jag längtar solklart till studentresan, Turkiet :)
Har redan vart där, men va fan?
Turkiet är ett underbart ställe :D

Dom här länderna vill jag absolut besöka innan jag dör:

* USA
* Braslien
* Grekland
* Karibien
* Thailand
* Kina
* Australien
* Nya Zeeland
* Tanzania

Jag hoppas mina drömmar kommer att fyllas i :D

Kommentarer
Postat av: Thilda

Hejsan (:

jo allt är bra med mig, sjävl då (:?

2010-02-04 @ 13:05:14
URL: http://mathiildaniilssson.blogg.se/
Postat av: Camilla

bra med mig:) har varit i brasilien,min pappa bor dar:)

2010-02-04 @ 13:20:54
URL: http://skithundstor.blogg.se/
Postat av: helen

hej :D tack så mycket =)! Det var en jätte fin blogg! det var många länder du ville besöka innan du dog :P Vad är det för sjukdomar du har ? :;( KRAM!

2010-02-17 @ 11:31:28
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/
Postat av: matilda

jag har besökt australien & grekland av alla dom du skrev upp :)



sv; tack så himla mycket och detsamma! du kan fråga något om du undrar något ..

blev lite orolig, vad har du för sjukdom/ar?! :o

hoppas du mår toppen.

lust att följa varandra på bloglovin förresten??

kramar från mig.

2010-02-17 @ 14:34:21
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0